2016/12/14

Forró csoki ajándékba

Hozzávalók:
- 85 gramm tejpor
- 15 gramm kakaópor
- 35 gramm cukor
- 30 gramm csoki (tej/ét/fehér vegyesen)
A későbbi elkészítéshez:
- 175 ml tej vagy forró víz/adag

Elkészítés:
Én egy kisebb, kicsit díszesebb üveget használtam, ebbe fért volna szerintem két adag, ha hagyom, de egy sima befőttes üvegbe háromszor ennyi is bele kell, hogy férjen.
Lemérem a tejport, az üvegbe öntöm, és ugyanígy teszek a kakaóporral és a cukorral is. Kanállal kicsit próbáltam elegyengetni minden réteget. A csokiból lehet egyfajtát is, de én vegyesen tettem tej-fehér-és étcsokiból is. Lehet reszelni, kisebb darabokra vágni, de én zöldséghámozóval vágtam csokiforgácsokat, és szórtam a rétegek tetejére.
Mehet a tetejére egy szép szalvéta, és egy karácsonyi szalag. Ha nincs tele az üveg,  vigyázni kell, hogy függőleges helyzetben maradjon, különben összerázódik (ez az ajándék kézbesítésénél lehet fontos). 
Az konkrét ital elkészítéséhez a hozzávalókat összekeverem, és a keverékből 40 grammot egy bögrébe teszek, majd ráöntök 175 ml forró vizet vagy tejet. Elkeverem, és fogyasztom.

Tipp:
Ha ajándékba megy, érdemes egy szép kártyára felírni a készítés módját.


Nehézség: könnyű
Idő: 10 perc
Adag: ebből 4 adag ital lesz
Mosogatnivaló: kevés

No comments:

Post a Comment