2012/02/24

Olvasói levél 2

Tejfölös kaporleves nokedlivel - baby version


"Nagyon köszönöm a fantasztikus receptet, illetve a professzionális javaslatot a bébi változat elkészítésére, ugyanis tényleg krumplival javasolják a babák ételeinek sűrítését.
Ma neki is álltam, hogy elkészítem, mert nagyon szeretem a kapor ízét, s kíváncsi voltam, Bori hogy fogadja.
Nos, határozottan tetszett neki, mert a képen látható tányér kiürült.
Maga a leves inkább főzelék lett így, s talán az arányokkal még majd játszanom kell, mert a krumpli erősen dominált, így "savanyítottam" rajta egy evőkanál Philadelphiával. Így az állaga is krémesebb lett. A nokedlit külön vízben főztem ki, a krumpli miatt nehézkes lett volna a levesbe. Apró lyukú szaggatón csináltam, így Borcikám is meg tudta enni, csak 2-3 darabot kellett nekem megenni: feláldoztam magam.
Legközelebb viszont megpróbálom nem ennyire sűrűre krumpli tekintetében, hogy jobban dominálhasson a kapor, illetve ne kelljen savanyítani rajta, hanem teljesen kövessem az eredeti receptet, s inkább a lisztből fogok többet használni.
Köszönöm a receptet mégegyszer, igazán kellemes ízvilág!

Egy lelkes olvasó"

No comments:

Post a Comment